Zpět

DŮVODY PRO SPOLUPRÁCI S LANDMARK PERSONAL

PROČ V OTÁZCE VEDENÍ MEZD A ZPRACOVÁNÍ PERSONÁLNÍ AGENDY SPOLUPRACOVAT S LANDMARK PERSONAL?

Za vedení mezd přebíráme plnou odpovědnost včetně náhrady škod až do výše 150 mil. Kč (pro tuto činnost jsme pojištěni).

Naše pojištění nezahrnuje jen samotné zpracování mezd ale i právní služby, daňové poradenství, účetnictví a činnost personalistiky.

Každý náš klient má nejen svou mzdovou účetní, která se o něj stará ale i koordinátora, který zastřešuje ostatní profese jako jsou naši právníci, daňový poradci, auditoři, personalisté a dohlíží na včasnou komunikaci.

  • V průměru jsme až 4 x levnější než náklady na interní mzdovou účetní
  • V průměru jsme až 2 x levnější než konkurence

V rámci vedení mezd jsme schopni vám poskytnout kvalifikovaně i další odborné právní, účetní, daňové a personální poradenství.

Neustále inovujeme proces, abychom vám a nám ušetřili čas a peníze, věnujeme se neustále inovací našich služeb, mezi které patří např.

  • Zabezpečení dat
  • Online komunikace
  • Digitalizace pracovněprávní dokumentace
  • Digitalizace podpisů
  • Benchmarking
  • Výkaznictví
  • Automatizace procesů (např. sběru dat napříč firmou o docházce, prémiích atp.).

Jsme schopni efektivně komunikovat s vašimi zaměstnanci, vysvětlovat jim změny v legislativě, ve změně v odměňování v motivaci apod.

Optimalizujeme nejen proces ale i odměňování tak aby vaše mzdové náklady byly co nejnižší a lidé dostali co nejvíce peněz.

Máme nejen potřebné znalosti ale i dlouholeté zkušenosti ve všech aspektech oboru mzdové a personální agendy.

Máme bohatou referenční základnu.

👉 Pokud máte zájem o bližší konzultaci, stačí zavolat nebo kliknout ZDE pro sjednání schůzky. 👈

Zájem o práci

Chcete se stát součástí našeho týmu a hledáte práci v oboru.

Kontaktní údaje

Doplňující informace o Vás

Položky označené hvězdičkou jsou povinné.

Vlastní přílohy

Vybrat


    © 2022, LANDMARK HOLDING a. s. | CREATED BY SIMPLESS