Převezmeme vaše mzdy do 24 hodin

Díky rozsáhlým znalostem mzdové legislativy a napojení na ostatní členské firmy holdingu LANDMARK poskytujeme komplexní vedení mezd a personální poradenství včetně široké škály specializovaných služeb z dané oblasti.

Nemusíte se o nic starat, o vše se postaráme my.

Komplexní zpracování vašich mezd

Zajistíme vedení mzdové agendy a mzdového účetnictví pro vaši společnost kompletně na klíč. Zastoupíme vás před úřady, vyřídíme veškerou administrativu a připravíme kompletní podklady pro zaměstnance a přidáme i reporting pro management.

Pracujeme on-site i digitálně

Všechny naše procesy máme digitalizované a stejně tak si umíme převzít vaše podklady zabezpečeným digitálním kanálem. Víme ale, že business dělají lidé, proto není problém za vámi dojet nebo pracovat i u vás.

Sídlíme v Praze, ale dojet za Vámi můžeme kamkoliv. Domluvte si schůzku ihned.

Naskočíme do 24 hodin

Dostanete od nás koordinátora projektu a celý tým mzdových účetních ihned. Víme přesně na co se máme zeptat a co si vyžádat. Koordinátor se postará o převzetí všech vašich starostí a řešení všech vašich požadavků i přesahujících obor mzdového účetnictví.

Přebíráme odpovědnost

Jsme na trhu 20 let. Snažíme se nechybovat a daří se nám to. Víme ale, že stát se může cokoliv, proto jsme pojištění na 100 milionů Kč. Jsme ryze česká firma a ručíme svým majetkem. Máme vlastní advokátní kancelář, která je vám k dispozici pro právní poradenství v podnikání i zastupování před úřady.

Umíme to i zadarmo

Jak je to možné? Díky automatizaci, digitalizaci, optimalizaci procesů a mezd snížíme náklady na úplné minimum.
V případě zapojení daňové optimalizace vás vedení mzdového účetnictví nebude stát nic a ještě ušetříte v měsíčním cashflow další významnou část nákladů.

Vyřešíme legislativní novinky

Nečekáme. Jsme proaktivní a pomáháme vám předem se připravit na novinky v legislativě. Již s nyní s námi můžete vaši firmu připravit na transparentnost v odměňování, gender pay gap apod.
Nebojíme se Švarc systému ani jiných alternativních způsobů zaměstnání. Nastavíme to i pro vaši firmu tak, abyste byli v bezpečí. Za to ručíme a pokuty bereme na sebe.

Chcete mít mzdy v pořádku?

Mít mzdové účetnictví v pořádku, spokojené zaměstnance, klid od úřadů a plně informovaný management se prostě vyplatí.

Nechte nám na sebe kontakt a zavoláme vám až se vám to bude hodit a nezávazně vám navrhneme řešení přímo pro vás.

Zajistěte si i vy pohodlné účetnictví a klid…

Věří nám velcí i malí.
Již 20 let poskytujeme profesionální zázemí všem úspěšným firmám bez rozdílu.

Naše účetní…

  • Práce se mzdami, personalistikou, daněmi a pracovním právem nás baví. Je to naše poslání a to přenášíme na celý náš tým. Vybíráme si takové lidi, kteří neodmlouvají, nenadávají, nehádají se a nejsou negativní. Naopak hledají a přináší řešení.

  • Disponujeme týmem mzdových účetních, které se navzájem dokážou zastoupit aniž by byla jakkoli ovlivněna kvalita služeb, které vám poskytujeme. Vaše požadavky řešíme prostřednictvím našeho koordinátora. Naše účetní proto nikdy není nemocná, nemá sick day, nikdy neodejde na mateřskou ani do důchodu.

  • Jako externí dodavatel neseme plnou odpovědnost za námi poskytnuté služby, ručíme celým svým majetkem a jsme pojištění na 100 mil. Kč. Pracujeme tak abychom nedělali chyby, avšak pokud způsobíme chybu, okamžitě ji napravujeme a nahrazujeme.

  • Vedení mezd je součástí našich širších služeb, které vám poskytneme. Společně se službou vedení mezd získáte plný přístup k personálnímu, právnímu, daňovému a účetnímu poradenství a to včetně implementace našich rad do praxe. Získáváte partnera pro řízení vaší firmy.

  • Pracujeme efektivně, jsme schopni pracovat i na vašem pracovišti avšak neztrácíme ani váš ani náš čas zbytečnou “socializací” zaměstnanců. Proto bude naše práce vždy levnější a efektivnější než interní mzdová účetní.

Jak probíhá spolupráce?

  • Krok 1 - Převzetí podkladů

    Každý měsíc si převezmeme podklady pro zpracování mezd, zejména docházku, informace o poskytnutých odměnách, stravenkách apod. Veškeré podklady nám můžete předat přes zabezpečený modul s garancí ochrany citlivých údajů.

  • Krok 2 - Zpracování agendy

    Všechny podklady zpracujeme. Zašleme výplatní pásky a platební pokyny. Podáme veškerá potřebná oznámení, evidenční podklady a ostatní věci vyžadovaná úřady. Zpracujeme i mimořádné dokumenty při nástupech a odchodech zaměstnanců.

  • Krok 3 - Reporting a optimalizace

    Každý měsíc vám zpracujeme kompletní reporting pro management a pomůžeme vám se v něm detailně zorientovat. Stejně tak navrhneme podrobné optimalizace mzdových nákladů, abyste mohli nechat vaši firmu růst.

Nezávazná poptávka

Nechte nám svůj e-mail a telefon – ozveme se vám do 24 hodin.