Kompletní mzdové účetnictví, zpracování, externí vedení mezd a personalistika

Díky rozsáhlým znalostem mzdové legislativy a napojení na ostatní členské firmy holdingu LANDMARK poskytujeme komplexní vedení mezd a personální poradenství včetně široké škály specializovaných služeb z dané oblasti.

Nechcete už řešit nečekané situace nebo náhlý výpadek interních zaměstnanců?

Nabízíme kompletní mzdové a personální poradenství, které zahrnuje zpracování, vedení, archivaci, průběžnou kontrolu, aktualizaci i fyzickou administraci pracovněprávní dokumentace.

Tyto komplexní služby v oblasti zpracování mezd a personalistiky můžeme dále propojit i s optimalizací pro vaši firmu.

Spolehněte se na kvalitní práci našeho týmu mzdových účetních, který je zastupitelný, pravidelně se účastní odborných školení a sleduje na denní bázi často se měnící legislativní opatření. Díky tomu, že naše účetní vedou mzdy pro více firem, mají všeobecný přehled a rychle se zorientují v jakékoliv situaci.

Jak spolupráce s námi probíhá?

Každý měsíc nám stačí předat data pro výpočet mezd (jako například docházku, informace o poskytnutých stravenkách nebo odměnách). Informace nám snadno přepošlete pomocí zabezpečeného modulu, který je k předávání citlivých podkladů určen.

A pak už se nemusíte o nic starat, o vše se postaráme my.

  • Komplexní zpracování Vašich mezd

  • Usnadnění vedení elektronické docházky

  • Komunikace s úřady

  • Pracovněprávní služby

  • Příprava pracovněprávní dokumentace - evidence, archivace

Vedení mezd

Efektivně spravujeme mzdovou agendu dlouhodobě, ale i krátkodobě v případě, že vám náhle skončí vaše mzdová účetní. Vytváříme systémy, které dokážeme přesně přizpůsobit potřebám vaší firmy.